Flowing Soul Srl
CUI: 44092022
J35/1522/12.04.2022
Mun. Timişoara, Str. Martir Silviu Motohon, Nr.14B
Email: niculina.ghitulescu@gmail.com

Tel: 0740487852

Plasarea comenzii poate fi trimisă către noi în orice zi, la orice oră.

PLASAREA COMENZII

Plasarea comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași:

  1. selectează produsul dorit și adaugă-l în Coșul de cumpărături, cu un click pe butonul „CUMPARA ”,
  2. dacă dorești să adaugi mai multe produse în coș, repetă operațiunea de la punctul 1 pentru fiecare produs,
  3. după selectarea produselor dorite, verifică și actualizează Coșul de cumpărături, urmând instrucțiunile de pe site, apoi plasează comanda prin accesarea butonului „Finalizează comanda”,
  4. introdu adresa de livrare,
  5. introdu datele de facturare,
  6. plateste cu cardul
  7. livrarea se face automat dupa confirmarea platii pe adresa de email furnizata
  8. bifează câmpul „de acord cu Termenii și condițiile de pe site”, după lecturarea atentă a acestora
  9. plasează comada prin click pe butonul „Finalizează comanda”. Plasarea comenzii implică plata prețului stabilit conform detaliilor de pe site pentru produsul/produsele comandate.

CONFIRMAREA COMENZII

În cel mai scurt timp, veți primi un email de confirmare a comenzii .

PREȚUL PLĂTIT

Prețul final al produselor este cel afișat pe site, exprimat în RON.

Prețurile produselor pot suferi modificări de-a lungul timpului, acestea urmând a fi afișate pe site, dar odată lansată comanda, prețul ce va fi plătit va fi cel afișat înainte de lansarea acesteia.

Dacă în afara prețului produsului și a costului de transport vor mai fi introduse și alte eventuale taxe, acestea vor fi afișate și explicate în momentul calcului prețului final ce urmează a fi plătit, pentru a le vedea înainte de finalizarea și trimiterea comenzii.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Modalitățile de plată sunt cele prezentate în formularul de comandă, din coșul de cumpărături.

  1. Plata online cu cardul

LIVRAREA

După obținerea finală a confirmării comenzii tale (conform procesului descris în secțiunea “Cum comand”), noi răspundem de ambalarea, sigilarea și etichetarea corespunzătoare a coletului, iar firma de curierat răspunde de transportul și livrarea acestuia conform legii. Coletul va conține produsele și cantitățile confirmate final de tine, cât și documentele fiscale și de transport aferente. Dacă datele completate în formularul de comandă sunt incorecte, ne declinăm orice responsabilitate pentru eventualele întârzieri sau nelivrări.

Plasarea comenzii poate fi trimisă către noi în orice zi, la orice oră. Coletele cu produse pot ajunge la destinatar în maxim 48-72 de ore de la data validării finale a comenzii (conform procesului descris mai sus), în funcție de mărimea localității în care acestea se trimit. În cazuri excepționale acest termen poate fi prelungit. Se iau in considerare doar zilele lucrătoare.

După preluarea comenzii, firma de curierat vă va contacta pentru detaliile legate de livrare.

Curierul va face tot posibilul să livreze coletele de Luni până Vineri, între orele 9.00 și 17.00. Va încerca să livreze coletul timp de două zile lucrătoare consecutive, lăsând o notificare pentru fiecare încercare. Dacă curierul nu poate livra coletul datorită unei adrese incorecte, va face tot posibilul, în limite rezonabile, să găsească adresa corectă.

Pentru zonele cu tarife speciale din România sau din afara României, costurile de transport vor fi comunicate punctual clienților, în funcție de destinația fiecărei comenzi, înainte de confirmarea finală a comenzii.

RECLAMAȚII

 

Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată, aspecte legate de înscrierea la evenimente și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, prin email la adresa niculina.ghitulescu@gmail.com
Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 48 ore, raportate la o zi lucrătoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus proprietarului site-ului prin aceste acțiuni.